søndag 27. mars 2011

GENERALPRØVE og nedtelling.

Det nærmar seg. 14 små dagar igjen. Tok generalprøveturen i helga med Liv Sissel og Torstein - hyttenaboar og gamle kolleger frå Nærbø, bondelivet og musikklivet.
Me klarte det - nesten. Tenkte å gå ein 4 mils tur med tilsaman 600 meter stigning - i to etappar. Delte han i to til slutt.

Godt igang - ikkje så leie som me ser ut. Torstein, meg og Liv Sissel.

LAURDAG 26. mars. Nydeleg ver, steinhardt, vanskjeleg føre (bakglatt) - men på fem timar tok vi oss frå Hunnedalen via Sandvatn, nesten til Langavatn - og svisj ned Blåfjelldalen - med krokete knær.
Då sa eg stopp, dette er nok  - ca. 2,5 mil ? Ein triveleg kveld på Blåfjell med to lag + eit i annekset.
HIPP HURRA for turistforeninga!

Nydeleg ver, men vanskeleg føre. Omsmøring på gang. Liv Sissel (i smøreposisjon) Torstein poserer for fotografen og Per Gunnar veit eg ikkje heilt ...



SUNDAG  - snøver, akkurat nok til å dekke det steinharde føret frå laurdag. Stigninga frå Blåfjell (200 meter i eitt lite jafs) gjekk i raskt tempo: søren så spreke dei er, "dei Obrest". Men vi var ved hytta i Hunnedalen etter 1 time og 45 minutt - så det hadde eg klart på laurdag, hadde eg berre visst. Heilt sant - trur eg i alle fall!



Det er no utstyret skal halde - og det gjorde det - fordi at me gjekk på!
Konklusjon: bestod generalprøven - og fekk testa ulike verforhold. No må trådane samlast - fire dagar igjen på jobb, ei uke "finsish" - så er det igang!

1 kommentar:

  1. Da er det like før da, Marit! Lykke til, og velkommen til Rondane når det måtte bli. Håper å få gått noen dager med deg da!
    Hilsen jan

    SvarSlett