mandag 24. januar 2011

Fjellvand følge

For ei veke sidan blei det bestemt at eg får følgje dei 27 første dagane. PUH - då treng eg ikkje bekymre meg så mykje for den vanskjelege oppstarten i det kalde nord.

Per Gunnar blir med frå 9. april og ut påska.

Siggen og Olaf frå Hurdal blir med i påska. Siggen er god barndomsvennine frå Trondheim, Olaf er hennar mann. Begge er superspreke og har vore på Finnmarksvidda før.

Etter påska blir Arne Lyshol, tidlegare kollega av meg og no sprek pensjonist, med i 10 dagar  -  då satsar vi på å ha kome til Bardu-området.

Etter det har eg nok fått såpass innkøyring og trening at eg kan fortsette trygt aleine.
Godt å få turfølge i starten. Siggen (t.v.) og meg i Rien, no blir det Finnmarksvidda.
Foto: Jorunn Sætnøe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar